13 de març 2008

Las Fotos del Cross!!!!

28 comentarios:

robert mayoral ha dit...

Gràcies Montse i Frank per les fotos!!!1

Urre ha dit...

Eres una BESTIA jejejejejejjeeje

La verdad que el reportaje está muy chulo y se te veía muy fuerte.

Adeu maestro.

Unknown ha dit...

Que guay el montaje!! Ya me dirás como lo haces!!!jejejejeje
Buen tiempo!! con eso cumplo en Bombers
Felicidades

Oscar 1977 ha dit...

No sabia d'aquesta cursa. Bona marca i el reportatge, "no te digo na"

robert mayoral ha dit...

Urre, la verdad es que sin a fondo del todo me sentí bien y con ganas de apretar más, pero por la tarde y al día siguiente tenía que seguir entrenando...
Alex, pues ya puedes buscar un buen lugar en la salida, que sino se te va un minuto fácil!!!
Oscar, a mi m'encanta l'ubicació, poquets participants, poqueta gent mirant...ambient cros dels d'abans i el circuit m'agrada molt....

Byk ha dit...

Se't veu a tope noi!!! quina zancada!!! Segueix així maquinon que tinc ganes de anar a Hawai!!!

Talin ha dit...

... pero tambien haces de esto? Te apuntas a todo.

Syl ha dit...

Qué cross más bonito, no?...

Se te ve, hombre...se te ve que estás fuerte!!

besitos.

Ishtar ha dit...

¡¡Qué chulas!!, ¡¡y vaya nivelazo!!, se nota que todos sois miembros de los cuerpos de élite :-)

Besicos!

rogero ha dit...

que pulsómetro lleves? el rs800 con... s3 o g3 me esoty planteando dejar el g3 por llevar eso en el brazo pero no se si comprarme el s3... lo unico que pierdo es la medicion de distancia i el analisis no?¿
felicidades por el resultado, bonita carrera!

SANTI PONS ha dit...

quin crack!jejeje ... ei, marato de milà? victor i jo hi anem ... anima-t'hi! per cert, si, el meu tontodrom es de gir de 180 ... ara potser hi baixaré una estona aquesta tarda!

Mariona ha dit...

Se't veu molt fort també corrent!! Hi havia només policies i bombers, o estava obert a tothom?

Anònim ha dit...

Hola robert!!! ara feia dies que no deixava cap comentari, però que sàpigues que he anat seguint el teu bloc pq és una passada!!! El diumenge 30 de març es celebra a manresa la primera cursa de muntanya de 19.5kms amb un desnviell de 565m. A més també hi ha una cronoescalada al collbaix (una muntanyeta de manresa). A veure si t'hi animes, jo hi seré, i a més hi haurà molta gent!!! És la primera edició d'aquesta cursa, i molaria molt que hi anessin cracks com tu!!! Salut!!!

robert mayoral ha dit...

Byk, que m'hi convidaràs...jejejeje, o si vols em portes de traductor o del que vulguis,...perquè amb un slot, com a mínim aquest any va a ser que no.jejejeje! i tú què fas, crack??
Talín, todavía no sabes que soy un todo terreno....no hay modalidad que se me resista...
Sylvie, muchas gracias por los ánimos, así creceré más como corredor...aunque conozco mis limitaciones, y sí, es realmente un cross muy bonito, y el entorno genial!
Ishtar, dejemoslo en cuerpos....ok?? al menos el mío!!
Rogero, jo tinc els dos catxarros, el s3 i el g3, tant amb un com amb l'altre tens les mateixes medicions, el que passa que se suposa que el g3 és més exacte, però només se suposa, eh??
Santi, dates??? si és després de la Travessa de la Bocaina i tinc festa m'hi apunto....però a patir....perquè no la prepararia...ara acabo d'arribar de fer 167 kms....la sortida més llarga de la temporada....
Mariona, no, només polis i bombers, es nota que treballem poc, eh? ens sobra temps entre setmana i tot per fer curses...

robert mayoral ha dit...

Albert, una llàstima que m'ho diguis ara, ja estic inscrit a la mitja de Montornès, on faré la darrera mitja de la temporada abans de començar els tris...altre cop m'avises abans i m'ho combino! gràcies de totes maneres i ens veiem en alguna altre!!

Francisco Castaño ha dit...

Dicen que una imagen vale más que mil palabras, pues en estas imágenes se te ve a tope, esta temporada arrasas.

Saludos.

SANTI PONS ha dit...

Robert,
23 de novembre... suposo que quedarem amb l'ame!va anima-t'hi!

robert mayoral ha dit...

Francisco, bueno se puede decir que estoy cogiendo la forma, vamos por el buen camino!
Santi, home el 23-N no estaria malament...ja esteu inscrits i tot??

SANTI PONS ha dit...

No,pero el teu deixeble ja em va apretant, ejjeje ... L'ame està confirmat també! com ho veus? estaria bé!va,consulta-ho amb la family i ho decidim!

NEMO ha dit...

Molt bon temps per ser un cross, i una molt bona presentació, tú sempre millorant. Ens veïem a Elx a la llarga diatància?

Salutacions molt fortes

Rafael ha dit...

Muy buena carrera Robert,vas cada vez a mas y afinando,da gusto y envidia ver como te mueves en los tres medios,si solo correr es jodido no me quiero imaginar como es combinar las tres disciplinas,estas hecho un todo todoterreno que va a mas,no en vano eres un ironman.Sigue disfrutando como lo haces y desde la distancia seguire observando tus buenas evoluciones.
Un fuerte abrazo.

Jorge Cerqueira ha dit...

-------\\\\|/-------
------(@@)-------
-ooO--(_)--Ooo—
Parabéns por mais um desafio completado nesta corrida de cross a fotos ficaram show...
Um abraço e boas competições.
JORGE
www.jmaratona.blogspot.com

David Rodriguez Roures ha dit...

Estas que te sales,eso de rompiendo el grupo,haber si lo has roto tu ehh,un saludo.

robert mayoral ha dit...

Santi, el que haig de mirar és el meu quadrant i els dies lliures que em quedaran a aquelles alçades d'any...per dates ja et dic que m'agrada....de moment possible!!!
David, tinc unes ganes horribles que arribi ja Elx, per veure realment el meu estat de forma...serà el primer gran test de la temporada...tu ja estàs a punt o què?
Maratonman, qué sería de nosotros si no nos fijáramos retos y cosas difíciles que hacer...a mi el tri me motiva como ningún otro deporte hace...es una pasada...porqué no lo pruebas?
Jorge, gracias, cuánto tiempo sin saber de tí...y qué tal tus competis?? las mías ya ves...poco a poco y buena letra!
David, yo tensé al principio un poco, pero aquí no hice el gallito, aunque hubiera estado bien, me gusta romper las carreras, así la gente no especula..jejeje

karli ha dit...

Que guapo el reportatge aquest de les fotos!!! sembles un maquina...he dit sembles? ets un makina!!!!!jejejeje...
Estas en tots els fregats esportius que es fan per la nostra terra punyetero!! et queden hores per de tant en tan treballar i cotitzar a la seguretat social como todo epañolito de a pie?jejeje
Bon resultat i ja veig que estas a tope per sortirte a Canovelles, akesta cursa està feta per a tu, akells 4 darrers kms en asfalt et posses a tope i a a delantar gent!!
Disfrutala per mi que akest any serà el primer que no l'ha puc fer en molts anys!!!

Anònim ha dit...

Hola, simplemete estoy admirado de lo mucho que entrenan los triatletas, es algo impresionante.
Pasando de esto, te cuento soy nadador argentino de aguas abiertas, corro casi siempre carreras de 25km y estoy aqui gracias al blog de elena martinez donde encontre tu enlace, tengo un blog sobre todas las noticias de aguas abiertas del mundo, te dejo el enlace para que lo conozcas, te felicito por tu blog es sinceramente IMPRESIONANTE!!
FELICITACIONES!!

Anònim ha dit...

Bones fotos!
no vegis la penya com corre, el 30? si ets una máquina!! m'has de dir que s'ha de fer i els fulminem en la próxima!

et convido a un mega entreno de 5000 o 6000mts a la costa brava. i després a menjar paella. Decideix el dia i a veure si pots!

www.xavimarina.com

robert mayoral ha dit...

Karli, els dos darrers anys sempre he anat tocat i se m'ha acabat fent molt llarga, aquest any espero arribar tocat però només de cames, a veure què tal...si vols em pots fer de llebre!!!
Pablo, te olvidaste del enlace....lo vuestro si que es de admirar, pasarse horas y horas en el agua si que merece admiración, al menos nosotros alternamos disciplinas!!!
Xavi, quan vols quedar???