29 d’oct. 2007

Maratón del Mediterrani

A la salida de la 3ª Maratón del Mediterraneo, y mi segunda participaciónPase por el km. 10, corriendo ya muy rígido, sin comentariosLlegada a Meta, agónicos metros finalesToy hecho polvo!!!! No me siento las piernas Dios mío!!!!
Pasados unos minutillos, sin apenas fuerzas para levantarme con mi Peque
Pasando por la enfermería, parada obligada!!
Quéééééééééé doloooooooooorrrrr!!!!
Qué sufrimiento ya desde los primeros kms, saliendo con una sensación de cansancio terrible y una gran ampolla semi-reventada en el pie izquierdo conseguí terminar mi 12ª maratón, tercera del año, sin contar las de los 2 Ironman, y una marca para que se quede allí, sin ser recordada....
Hizo un día espléndido, despejado y con sol como me gusta a mí para hacer deporte, al principio un poquito de fresco pero genial para correr. Empiezo bastante fuerte, sabiendo que iba ya a sufrir bastante, primeros km. unos 10 segundos por encima del tiempo de Amsterdam, o sea, a 4.20, en el km. 4 me veo bien y decido tirar, marco el km. en 4.02, pero en el km. 5.5 ya veo que no voy en condiciones...pienso repetidamente en abandonar al paso por el 10, justo en el lugar donde empezó, pienso en lo que me queda por delante, son muchos km., mucho tiempo para sufrir y para comerme la cabeza...al final los argumentos para que siga me convencen y a ritmo más lento decido seguir, con la incógnita de si podría terminar la maratón...
Paso el km. 10 en 44.00, ya dos minutos peor que en Amsterdam, y desde aquí empiezo a coger el trote "cochinero" que mantendría hasta el km. 37.....el pase por la media 1.34.35, 2.30 peor que la semana pasada, pero sigo manteniéndome, paso por el km. 28 en 2.08, doblando el pase del km. 14....sigo a mi ritmo, pero en el km. 37 el hombre del mazo vino a hacerme una visita, ya me quedaba poco, e iba para repetir el crono de Amsterdam, pero esos 5 últimos km. se me hicieron eternos y durísimos y me fue cayendo un minuto extra en cada uno de los kilómetros, al final conseguí terminar con un tiempo de 3.20.22,(chip) ,y 3.20.26 (real) en la posición 42 de la general, de una maratón con unos 330 inscritos y tan solo 298 finalizados.
Los datos del pulsómetro, que por cierto, también me falló un poco, son resumidos:
FC máxima: 172 (91%)
FC mínima: 101 (53%)
FC media: 158 (83%)
Ritmo de carrera: Máx.: 4.02, Mín.: 5.46, Medio: 4.45 m/km
Calorías: 2952
Cadencia: Max. 88, Media 84
Longitud media de zancada: 115 cm
A destacar un incremento notable de la FC y calorías consumidas, y un descenso considerable de la cadencia y de la longitud de zancada, el cansancio se dejó notar!!!
De momento en serio peligro mi participación en los 100 km!!! tengo los pies que no son pies, cortes, ampollas, roces y yo que sé qué más que me hacen imposible incluso el andar, además estoy muy hecho polvo...

39 comentarios:

Aleix ha dit...

Anims Robert!Tu pots amb els 100km!!Nomes et keda una semana!!

Byk ha dit...

Robert mira't l'arbre genealògic , segur que ets descendent de Filípides !! No m'atreveixo a donarte consells però els 100 kms en ampolles als peus...mmm..no se..tu mateix!! Cuidat !!

Unknown ha dit...

Ànims Animal!!!! aquesta setmana descansa i cuida't els peu! mima'ls molt.

Mariona ha dit...

2 maratons en 7 dies, estic flipant!! Potser serà millor que deixis els 100 Km per un altre any i et recuperis bé!! Per les ampolles podries provar amb l'SPRAY ANTIAMPOLLAS DEL DR. SCHOLL (es veu que va tant bé).

Macario ha dit...

Con los 100 seguro que puedes, orea bien los pinreles, betadine y a volar. Pero plateáte un ritmo muuuy conservador.

Cuando uno no va y acaba es cuando se mide el coraje. Sin mencionar tu calendario, que de verdad que acojona :-)

agmtri ha dit...

Maquinon!No t'exigeixis molt, que estas al final de temporada i les marques ja estan força be... mira la temporada i analitza-ho, per mi ja ho firmava.
1abraçada

Sergio ha dit...

plas, plas, plas... vaya bestia que estás hecho

Anònim ha dit...

Màquina potser necessites uns dies de repòs total no??? no obstant això, con un par, vas acabar la marató. Genial!!!! Ets un gran lluitador, felicitats, segur k molts haurien abandonat abans. Jo akest finde vaig fer els 10kms d manresa -res a veure amb la tva pallissa- i vaig fer el meu millor registre en un 10000 38'22'' estic molt content. Ara a manternir-me i el pròxim finde un altre 10000 al pont de vilomara. Salut!!! i felicitats dnou.

SANTI PONS ha dit...

Robert,
Firma aquest final de temporada com està ... si veus en perill els peus deixa-ho correr,has fotut una temporada acollonant!evidentment que ets capaç de fer els 100kms pero no sé fins a quin punt et convé fer-los ... els facis o no aquests 100 kms felicitats per la completa temporada que has realitzat!!!

Toni ha dit...

Enhorabona Robert, ets un gladiador !!!
a veure com evolucionen els peus per poder fer els 100 kms !!

saluti crack !

Miguel Angel ha dit...

Osti, no sé como aguantaste con esa ampolla tan inoportuna. Por poco te han de amputar parte del pie :P
De verdad, a estas alturas del calendario todo lo que acabes ya es un logro y un éxito. Ahora haber si te recuperas y estás a punto para cerrar la temporada con los 100km. Mucha fuerza!!!

TRI-CAS ha dit...

Robert que si hay que ir se va , pero ir pa na, pues no vale la pena!!!!
Lo primero y esencial creo que es tu integridad fisica y mental, y lo demas da igual.... ya has corrido , nadado y pedaleado todo lo de este año deja algo para el que viene!!!!!!
AUPA ROBERT!!!!
(piensa en ti y no en el tri)

TriSident ha dit...

Robert,

empiezo a leer ahora tu blog. Y me parece flipante. Acabar en 3:20, con ampollas, y después de haber corrido otra Maraton justo el domingo pasado, no sé, que no me parece que esté al alcance de mucha gente...

Y lo del pulsómetro... igual es que lo tienes demasiado "cansao" al pobrecillo. Eso da para una narración, algo así como El TRI que venció a la máquina que debía de medirlo...

Animos y pase lo que pase con los 100: Vaya temporada!!!

Salut, company!!!

*Um Momento* ha dit...

Óh meu amigo
Isso é que foi
Os meus Parabéns pela coragem!!!
E animo, muito animo
Trata dos teus pézinhos
E força contigo!
Muitos ´Parabéns pela tua força de vontade espectacular!
Beijo Enorme
(*)

Miquel Morales ha dit...

Robert, la teva cara a la camilla ho diu tot. Crec que t'has de fer la pregunta... que m'aporta fer els 100km? si no els faig, que passa?
No has de demostrar res a ningú, saps que ets capaç de fer-los sense problemes, però sortint sense estar limitat, com crec que ho estàs ara.
La decisió es teva. Salut!!

Richard Calle ha dit...

Estoy con lo ke dice MIke, piensa en la proxima temporada...

Pero eso lo decides tu y tus pies!!! Animo

robert mayoral ha dit...

Aleix, avui només puc dir que de cames estic genial, no sembla pas que hagi fet dues maratons però els meus peus no poden amb mi!!
Byk, avui és impossible, ara dissabte, ja en parlarem!!
Marc, això porto fent ja fa 15 dies però els pobres no guanyen per disgustos, jejejeje
Mariona, de moment porto compids d'aquests per tot el peu, són com puzzles!!
Macario, de momento puedo presumir de no abandonar en ninguna carrera, aunque lo he pensado en muchas y he estado a punto de hacerlo...
AGMTRI, no si jo ja firmo en acabar! no demano més!!!
Sergio, pin pan, uno y otro más, a ver donde toca esta semana!!!
Albert, molt bona marca, ara a seguir pulveritzant el crono!!
Santi, de moment només dic que avui no els puc fer, però demà...ja en parlarem..

robert mayoral ha dit...

Toni, espero que més o menys bé, a més pels 100 km, tenia previst canvi de calçat cada 25-30 kms...
Miquel Angel, la verdad es que la sensación de correr con la ampolla llena da un no se qué, pero cuando notas que rebienta ya ni te cuento....mmmmmm!!!
Trisidents, lo veis con el dorsal no me controlo ni que me conjáis...pobre pulsómetro! y a ahora que le quiero añadir el gps...que no le pase nada!!!
Un momento, coraje y fuerza mental sobretodo es lo que me sobra, ahora bien, me falt un poquito de calidad!
Miquel, tens tota la raó, però fa molt de temps que hi vaig al darrera, i si no els faig ara, hauré d'esperar com a mínim un altre any...així que la decisió és difícil i complexa!
Richard, pues por eso mismo no lo quiero dejar para la próxima, sino se me juntaran 2 pruebas de 100 y eso duele!!!

Anònim ha dit...

Robertt!!!!

kom stas???


no parlem de les nostres maratons.... jajaja

vaya tela de marques... :S



tot be???

la següent kina es??


cnt al meu ;)


una abraçada,

Markinho

David Rodriguez Roures ha dit...

La foto del pie lo dice todo.bueno Felicidades una mas,que por lo dicho no fue facil pero de coco un 10.Es bueno ser sufridor, lo de los 100km deberias ver la evolucion de tu pies antes de decidir. Un saludo

karli ha dit...

I com collons vols tenir els peus amb la tralla que et fots? 3h20 es un molt bon temps tenint en conte que fa 7 dies ja et vas menjar 42kms. Ara a cuidar-se i descansar, si no saps que vol dir aquesta paraula buscala al diccionari. Gracies pels anims tio!

Oscar 1977 ha dit...

bestia! vols dir que et val la pena? Descansa, home, descansa que amb aquest curriculum que tens no cal que t'obsesionis doncs encara ets jove, no com jo, ja,ja...la decisió es tota teva i et desitjo el millor!!

Furacán ha dit...

Bueno, está claro que eres un crack, 2 maratones en 8 dias, 3:20 es un tiempo muy bueno y mas con esos problemas.
Cuidate los pies, deja pasar un par de dias y luego decides, pero sin presión, si vas a los 100 vete a disfrutar. Sino pues cierras aquí la temporada y chapeau, para quitarse el sombrero.

Mucha suerte y ánimo!

Anònim ha dit...

Superman, ets increible..
Per cert, vagi tros d'objectiu per al 2009.., ehh??
El Joan Marc ja ens ha posat al corrent. Es clar que tu segur que t'avorreixes i tens collons de fer-lo dues vegades seguides..
Un besote
R

robert mayoral ha dit...

Markinho, la veritat és que les nostres marques deixen que desitjar, però en el meu cas no buscava marca, sino acabat una altra marató després de 7 dies!
David, estoy en ello, pero no se como puedo acelerar esa recuperación!!
Karli, doncs a veure si em passes el significat, perquè per mi descansar és no fer llarg!
Oscar, els faci o no, no m'obsessiono, però això de jove!!?
Furacan, me pensaré seriamente lo de cerrar aquí definitivamente la temporada..pero tengo ganas de +!!
Rosa, ui, aquí ja t'has passat, ho farem una vegada i tots ben juntents, i ja saps si t'hi vols afegir seràs de bon segur molt benvinguda!

Anònim ha dit...

Robert, ja m’agradaria..,però la natació no és lo meu encara que si se'm dóna bé la piragua, si estigués allà us acompanyava amb ella.

MFTYE ha dit...

Hola Robert, muchas felicidades por cada paso que das tú y tu niña, mucho sufrimiento pero suele haber recompensa. Yo sigo entrenando a mis pequeños atletas y esperando que aprendan y disfruten. Me atreví después de 6 años de haber dejado la competición en una carrera de 10km, fui a 4,16 el km no está mal para una exatleta? ánimo. Mel

Syl ha dit...

Sin comentarios niño...bueno, solo dos:

felicidades y besitos.

Ironxevi ha dit...

Felicitats Robert, i cuida't els peus perque a la foto de la infermeria s'et veu realment cuit. Ara a recuperar-se per els 100, a veure si els pots fer. Molta sort, per cert, Venecia Bellissima. Ens Veiem.

Davids ha dit...

Quina machine estas fet!!!

Que vagin molt bé els 100km, ja explicaras.
Ànims.

stani ha dit...

Acho! que cada vez que veo tu blog no me lo creo, jajaj, s�lo 3h 20�, yo cuando sea mayor har� lo mismo, jajaj, eres mi �dolo....

Marc ha dit...

Eis mestre!!!
Doncs la veritat que ultimament estic bastant desconectat de tema blog!! jeje Entre estudiar i aprofitan el descans per fer coses diferents. Pero molt aviat tindràs noticies meves!! jeje

inga una abraçada!!

Cuidet

Anònim ha dit...

Bueno no todos los días se corre como uno quiere, aunque para mi hacer 3h20 en una maratón ya sería el no va mas por que nunca he corrido ninguna aunque después de mi objetivo espero correr muchas y aficionarme tanto como tú a los ironman y demas deportes. Un saludo y a entrenar duro!

Talin ha dit...

Enhorabunea fiera!!!

Cuida los pies que solo tenemos dos para toda la vida, y si se han secado bien las heridas a por los 100.

Byk ha dit...

Robert, no et queixaras del nº de seguidors que tens!! pocs blogs tenen tants de comentaris, ets el p... amo!!!! deuuuu!!!!

Angel ha dit...

vaya palizas que te pegas tio!!

robert mayoral ha dit...

Rosa, doncs ens faria il.lusió que ens acompanyesssis en piragua!!! sinó ja farem una travessa Mallorca-Eivissa o algu així!!
Mel, pues después de 10 años, tu vuelta no te fue nada traumática, a 4.16 no está nada mal!!
Sylvie, como las 2 maratones que me he cascao, no??
Xevi, cuits i bullits, quin mal!!
Davids, gràcies!
Stani, lo de solo va en segundas o qué??
Marc, aprofita el descans que ja se t'acaba a tu, jejeje
Manu, hacer 3.20 si entrenas bien no es nada difícil, pero hay que hacer los deberes!!
Talín, eso haré cuidaré esos pinreles!!
Byk, i que segueixi així, això encara em motiva més!!!
Angel, palizas??? si yo soy masoka, me va el rollo, jejejej!

anita (la gurisa) ha dit...

Uff, que fotos mas graficas... ¿y como seguís ahora? no te imagino con esas patitas haciendo 100km... auch...!

Felicitaciones, evidentemente, tenés una super cabeza y aguantás todo!

un beso, y a recuperarse para esos 100!

Un viatge d'emocions ha dit...

Estimat Robert,

No tenim el plaer de coneixer-nos personalment, encara. Em dic Alejandro Amo i treballo per una companyia de nutrició que está negociant el patrocini de la marató del mediterrani d'aquest any.

He vist la teva historia i m'ha agradat molt, es emocionant, ets tot un exemple d'esportista.

M'agradaria parlar amb tu i fer-te un parell de propostes que crec et semblaran interessants. M'agradaria molt que em contactessis a auqesta adreça:

nutrifitnessgroup(arroba)gmail.com

Una salutació i una abraçada molt gran de la meva part i de la de tot el meu equip.

att.:
Alejandro Amo