15 d’oct. 2007

TRIATLÓN SPRINT DE SITGES

Excelente organización, buen tiempo, mar calmado, circuitos cerrados al tráfico y distancias correctas caracterizaron esta primera edición de este TRI.
Se permitió traje de neopreno, ya que la temperatura del agua era de 19º, este fue mi primer fallo, ponérmelo para una distancia tan corta, que mal que nado con el traje!! Fue una natación caótica hasta la primera boya, muchos golpes, como hacía mucho tiempo que no me pasaba, nadaba sin tener ni malas ni buenas sensaciones cogiendo el ritmo al girar la última boya.....natación demasiado corta y agónica para mí, saliendo del agua el 31º, sin tiempo oficial por problemas con la alfombra del chip. Otra vez salimos de una playa para llegar a otra, mucho mejor que los circuitos de triángulo.
Bien clasificado al salir del agua...quitándome el traje.....
Transición no tan rápida como hubiese deseado, me desenfundo el traje, cojo la bici y salgo a por todas, un circuito de 4 vueltas en el que tenía previsto hacer una bici a tope...y así lo hice, fui recuperando posiciones hasta quedar encajado en grupo de unos 10-12 triatletas en el que solo entrábamos dos a relevos, así que, después de terminar la primera vuelta y ver que no avanzábamos y que por detrás no estaban dando alcance, empecé a pegar palos a diestro y siniestro, todo el grupo en fila india, lo conseguí quebrantar un par de veces pero siempre me daban alcance a posteriori, en la última vuelta, volví a pegar otro palo y esta vez sí me pude escapar con otro a mi rueda y cubrir los 2 últimos km en solitario, haciendo el 17º parcial de bici y llevando un tiempo acomulado de 44.02.
Salí a correr......bueno a intentarlo...no podía coger ritmo, iba fundido...se trataba de cubrir 2 vueltas de 2.5, y en la primera vuelta fui rebasado por casi 30 triatletas, uno tras otro y mi moral por los suelos...me fui rehaciendo poco a poco...necesitaba más km para poder recuperar lo perdido....pero ya no había más....la segunda vuelta ya pude correr en condiciones y recuperar alguna posición. Corrí en 19.04, 62º mejor parcial para terminar el TRI en 1.03.07 en la posición 39 de la general!

Llegada a Meta del último Tri de la temporada

Despedida un poco amarga de la temporada de Triatlón, con la sensación de no haberlo dado todo en esta prueba en especial, pero ya se acabó y tendré que esperar a la temporada que viene para intentar superarme!

PRÓXIMA PARADA: MARATÓN DE AMSTERDAM

31 comentarios:

Miquel Morales ha dit...

Jo també acabo la temporada amb no massa bon gust de boca... pero bueno, l'any que bé, mes!!!

sort a les aventures maratonianes i extra-maratonianes!!

Ironxevi ha dit...

Ja no cal patir més, ja està acabada la temporada, ara a disfrutar de les maratons d'Amsterdam, Gava, i els 100km.
Sobretot molta paciencia, per no acabar fos. La propera setmana jo fare la de Venecia, i estic pensant si fer el dia 2/12 les 6 hores de Calella...ja veurem

Ramón Doval ha dit...

¡Mierda de drafting!
Buen trabajo y ánimo para los 185 km que te quedan (¡¡¡uufff!!! ya me duelen las piernas de pensarlo)

Mariona ha dit...

Aquestes proves sprint són realment agòniques. Felicitats per aquest acabament de temporada, pots estar ben content amb tot el que has fet!! Per si encara et queda bateria després dels 185 Km, al novembre tenim: dia 11 Matagalls-Vic (35 Km) i dia 18 Rupit-Taradell (43,5 Km).

Santi Pons ha dit...

Robert,
felicitats per aqauest final de temporada ... la veritat es que no se com tens pebrots de fer ams,mediterr i perpinyà ... va, a fotreli canya!!!

Sylvie ha dit...

¿Cómo que no acabas con muy buenas sensaciones???...amos anda...pero si has sido un cañero de principio a fin de temporada!!!
Enhorabuena por este último tri y ahora a por las correrías extra-triatlonianas.

Besitos.

IceXavi ha dit...

Enhorabona pel final de temporada, ara no hi pensis en l'últim tri-sprint (pot quedar com anècdota), ara has de mirar en les maratons que et queden i a preparar la següent temporada.
Molt bona crónica i les fotos molt xules!
Ara a seguit treballant!!
Molts ànims!
Xavi.

Miquel ha dit...

Felicitats per la teva excel-lent temporada i fins la setmana vinent, la Txell i jo també anem a Amsterdam. Espero que ens trobem.

Michi ha dit...

Hey CRACK,espero que para el año que viene incluyas el TITAN en tu calendario,seguro que tu disfrutas mucho con esa prueba,un saludo y suerte en Amsterdam.

robert mayoral ha dit...

Miquel, ara ja està tot fet, només ens queda pensar el què hem fet malament o menys bé per poder-ho superar l'any vinent!
Xevi, ja firmaria jo una Marató com la teva, però, la veritat en clavar 3.30 ja em conformo, i si pot ser sense patir!

robert mayoral ha dit...

Ramon, el triatlón tendría que ser todo sin drafting, pero las inscripciones tan masivas impiden que así lo sean, de momento a conformarnos a hacer lo que se pueda!
Mariona, de moment quan passin aquestes 3 setmanes, faré 3 setmanes de panxing total, així que no em tempteu!!!
Santi, és per acabar d'arrodonir, no sé el què, pero buenu!!
Sylvie, a ver que tal se me da tu especialidad...
Xavi, les maratons són el de menys, l'objectiu és acabar-les les dues, sense patir si pot ser!
Miquel, a veure si ens trobem nosaltres estarem allà el dijous ja, per fer turisme i tal i pasqual
Michi, a ver que acabe del todo esta temporada y luego iré definiendo los objetivos 2008!!

karli ha dit...

Com collons pots dir despedida un poco amarga de la temporada? nen et felicito per Sitges i per la temporada sencera!Si haguessis trobat millors companys d'escapada en la bici no t'hauries desgastat tant i a l'hora de correr haguessis anat millor, però molt be de totes maneres, felicitats makinon!

sprintcraig ha dit...

eeeei makina!!!
ets una bèstia parda... jajajja tu males sensacions i jo boníssimes fent 6 minuts més que tu??? a veure si un dia ens posem d'acord... :-)))

sprintcraig ha dit...

eeeei makina!!!
ets una bèstia parda... jajajja tu males sensacions i jo boníssimes fent 6 minuts més que tu??? a veure si un dia ens posem d'acord... :-)))

Jordi ha dit...

Felicitats, 3er al RK català si no ho he vist malament, no?

Bé, tanques la temporada 07 de tri, i obres un microcicle de curses a peu amb 2 maratons + 1 de 100km, bé suposso que has de descansar i ja et buidaras a les curses.

Ens veiem a la del Mediterrani, i segons et trobis desprès d'Amsterdam, igual la fem junts... ja parlarem.

Edu ha dit...

Robert, felicidades por esa 39ªposición, que está mucho mejor de lo que dices.Normal que te costará coger ritmo corriendo si sólo tirabas tú en bici,por eso tiene más mérito.Felicidades y hasta el año que viene

Javier Maya ha dit...

Se acabó el Triatlón 2007, pero NO la agonía... el día 1.12 te espero en las Rampas del RatPenat;)

Javier Maya ha dit...

Se acabó el Triatlón 2007, pero NO la agonía... el día 1.12 te espero en las Rampas del RatPenat;)

ALEIX ha dit...

Be Robert,res a dir despres de la temporada que t´has marcat.Ara a carregar les piles per la propera.
Ens veiem al sopar dels trisab!

Furacán ha dit...

Pues no veo que lo hayas hecho tan mal. Lo de la carrera lo veo normal si has dado esos palos en la bici.
Venga ahora a por el postre!

agmtri ha dit...

Que thaig de dir que no thagin dit ja, ets 1 SUPERMAN, i un ser d'un altre planeta, enhorabona per la 3era posicio final del ranquing i per tota la temprada de triatlo i molts anims per la temporada atletica.
Records

Richard Calle ha dit...

Hay que estar contento por la temporada que te has marcado!!!!

Y lo que queda a disfrutar y a saborear nuevos ambientes!!!

stani ha dit...

acho, con todo lo que has corrido este año y aún te falta experiencia, jajaj, tienes que dejar algo para el final!!!! ojo! algunos de los que iban chupando rueda tendrán pesadillas contigo durante varios días, olé.

ANDRES ha dit...

EXCELENE TEMPORADA ROBERT!! ANIMO PARA TUS PROXIMOS OBJETIVOS!!!!!
SALUDOS DESDE VALENCIA!!

Toni ha dit...

felicitats per la 3era plaça del ranquing, quien la sigue la consigue. Que vagi be per amsterdam i els 100km.
fins aviat

nando75 ha dit...

Enhorabuena máquina. Después de una temporada como la tuya toca un poco descanso, seguro que lo vuelves a retomar con más fuerza.

C2C saludos

Sergi ha dit...

Ja estàs recuperat dels Abductors??? dues maratons i els 100 Kms t'aniran bé per descarregar cames.... Molta sort i cuida'tttttttt

robert mayoral ha dit...

Karli, és una mica amarga perquè si hagués pogut córrer hagués estat genial, la gent s'acostuma quan tires d'ells i ja els hi està bé el ritme.....
Oscar, per l'any vinent segur que compartirem sensacions a alguna cursa, aquest any de moment han estat prou diferents!!
Jordi, a veure si em trobo bé pel Mediterrani, ja t'he dit l'objectiu és 3.30, crec que és asequible, però ja veurem després d'Amsterdam!
Edu, gracias igualmente, nos vemos por el circuito el año que viene!
Javi, me la apunto en la agenda y será mi retorno a los entrenos, después de los 100 km, 3 semanas de descanso y empiezo allí: RUNPENAT A TOPE!
Aleix, a veure si es recarreguen bé, ens veiem al sopar!
Furacan, no sé si tengo hambre para comerme semejante postre??
AGMTRI, gràcies, lo del 3r lloc encara s'ha de fer oficial, crec que sí, però!
Richard, de toda la temporada me quedaré con los buenos momentos que no han sido pocos, aunque de los malos también me recordaré...
Stani, espero que así sea, alguno no pudo comer ni beber en todo el tramo ciclista, jejejejeje
Andrés, mis objetivos??? eso para el 2008...esto es un capricho tonto mío...
Toni, encara no és oficial, espero que ho sigui en breu, a veure com queden les classificacions!
Nando, eso espero, y que en el descanso no lleve demasiada mala vida!!
Sergi, ja no em noto res especialment dolorós, les cames tremolen ja de per sí, estan més acollonides que jo!!

TRI-CAS ha dit...

Toca podium o no toca!!!!
Menuda temporada macho descansa un poco y ven a una de nuestras salidas que ya ves que son tranquilitas!!!

Lolo ha dit...

Bueno, ahora viene lo más duro... un par de semanitas sin hacer nada jejeje, crees que aguantarás??

robert mayoral ha dit...

Tri-cas, a falta de formalismos, es decir de actualización de la última prueba, sí, quedo 3º!, vuestra salidas tendrán que esperar porque con mi nivel a la baja...
Lolo, serán tres semanas de descanso total, y estas tres que faltan todavía para llegar a ellas, haciendo lo mínimo, o sea solo los retos!