16 d’oct. 2007

Balance final de la temporada de TRI

Después de 50 semanas seguidas, 49 competiciones en total entre carreras a pie, marchas ciclistas, travesías de natación, competiciones en piscina, duatlones, acuatlones y triatlones, doy por cerrada esta intensa y larga temporada.
Por lo que al TRI se refiere, totalizo 19 triatlones, de los cuales, 2 IronMan, 1 "B", 1 Doble Olímpico, 4 Olímpicos, 9 Sprints y 2 de Montaña, más tres acuatlones.
Tengo que decir que cada año la competencia en las carreras y el nivel de los triatletas va subiendo, y la progresión de uno queda disimulada con la de los demás. De esta temporada me que quedo con el buen sabor de boca que me ha dejado el IronMan de Lanzarote, donde pude disfrutar de lo lindo, la buena carrera realizada en el TRI Sprint de Manresa, mi carrerón en el D.O. de Lorient y mi no menos buen TRI "B" de Banyoles, mi completo tri de Sant Vicenç....y en otras disciplinas, realicé mi mejor marca en los 1500 metros en piscina larga, mejoré la marca de maratón y de 10 km., quedé 2º en una travesía y pude ganar un acuatlón....en fin un montón de emociones que espero repetir y mejorar el año que viene, los malos momentos pasados están pasados y quedarán en el recuerdo.....
A nivel de clubs, hemos quedado 2º en el Circuito Catalán, tan solo superados por el Mataró, y acompañados en el podio por el Triatló Manresa, y muy cerquita por detrás el gran Triatló Vallirana y el no menos grande Prat Triatló!!! com dije ha habido mucha competencia y lucha durante toda la temporada, cada vez está más difícil el rascar algo. A título personal y a falta de publicar las clasificaciones finales, he quedado 3º del Ranking, perdiendo 2 puestos respeto al año pasado, y estaré entre los 15 primeros del Circuito Catalán, para mí un éxito personal!!
Ahora es momento de pensar e ir definiendo la temporada que viene, que empezaré con nuevo entrenador, con ideas más claras y objetivos más definidos, y que ya iré aclarando más adelante, será una temporada con muchas menos competiciones y un reto personal más que espero superar con un par de compañeros....
De momento, y antes de finiquitar del todo esta temporada, intentaré añadir un par de maratones y mi debut en 100 km en ruta a mi currículum, otro reto personal más!!

35 comentarios:

sermor ha dit...

A sus pies Robert. ¡49 competiciones!!!!!!!!!

Y no hemos coincidido, jajaja

Mariona ha dit...

Ufff, no se t'acudeixi fer un llistat detallat de totes les competicions d'aquesta temporada, l'ordinador explota!! S'ajuntarien massa bytes a la vegada, jajajaj... Estic ansiosa per conèixer aquest gran repte que teniu entre mans. Una pista! ;-) Que vagi molt bé per Amsterdam crack.

Syl ha dit...

Ya puedes estar contento de tus éxitos, ya...como para no estarlo con ese currículum correril!!!
Si aún puedes hacerlo mejor todavía(seguro), aquí seguiremos para leerte cuando nos lo cuentes.

Besitos campeón y a disfrutar de tus nuevos retos.

Anònim ha dit...

De mayor quiero ser como tu!!
jajajajaja
Muy buena temporada crack!!
Ya me gustaria solo poder acabar todo lo que tu has hecho.
Un abrazo

SANTI PONS ha dit...

Robert,
Ets molt valent culminar la temporada amb dues maratons i els 100kms de veritat ... cada dia les fots més grosses, jejeje ... moltes felicitats i espero que molta gent et tingui com un bon exemple a seguir!!

Ishtar ha dit...

¡¡49 competiciones!!!, eso sale a una media de 1 competición por semana (si quitamos el "descanso"), ¡¡¡qué salvaje!!!.

Está claro que la gente está hecha de distintas pastas... la blandengue de algunos :-( y la dura y robusta de otros como tú :-).

Mis más sinceras felicitaciones por esta grandiosa temporada y, sobretodo, por el buen sabor de boca que veo que te ha dejado, que eso es lo importante :-).

Besicos!

Ishtar ha dit...

Por cierto, ¿quién será tu nuevo entrenador?? ;-)

nando75 ha dit...

Yo también quiero ser como tú. Pedazo de temporada que llevas a tus espaldas.
Ánimo que te queda poco para descansar.

C2C saludos

Byk ha dit...

Hola Robert, el teu curriculum impresiona!! ara a buscar slot per hawai i l'any que ve a fotre guerra a Kona!! Molta sort en els teus projectes!! ets una màquina!!

Motoret ha dit...

Enhorabona Robert, segueix així, gran temporada i bona progressió!!

Ramon ha dit...

Robert, Chapeau!, em trec el barret, encara que no ho vulguis ets un mirall, pels amateurs i aficionats, com deia el filosof, hi han cagamandurries, homenets i homes, que cada ú s'ho apliqui
: ), amb tot el carinyo del mon.
Salut (que no falti)

karli ha dit...

Bona temporada Robert, no me cansat de felicitarte despres de cada cronica que has fet post competició i ho torno a repetir: em trec la barretina, felicitats.
Per cert quin temps penses fer a Florencia i quina marca tens en marató?
Vinga makina endavant Barça!

robert mayoral ha dit...

Sermor, ya verás como para el año que viene seguro que coincidimos!!
Mariona, el llistat està al blog!! en quan al repte, s'ha d'esperar uns dies encara, però va d'aigua!
Sylvie, espero poder mejorar mucho para el año que viene!! más y mejor!
Alex, pues ya sabes el año que viene me superas, querer es poder!
Santi, això que hi ha en camí ho intentarem!! espero poder acar-ho tot i que la gent em copii!!
Ishtar ha sido una gran temporada, la verdad es que no me puedo quejar....mi próximo trainer será M.Z., o sea sé, Marcel Zamora!
Nando, de hecho ya puedo decir que estoy descansando!
Byk, ui! per l'any vinent, v a ser que no, potser pel 2009-10!!
Jordi, gràcies pel ànims!

robert mayoral ha dit...

Ramon, i jo què m'haid d'aplicar??
Karli, jo no vaig a Florència, hi vaig estar a punt, però finalment, em vaig decidir per Amsterdam i el Mediterrani....de moment i crec que per molt temps tindré 3.07!! al blog hi tinc tots els cronos en maratons al marge dret!!

SILÊNCIO CULPADO ha dit...

Depois voltarei com mais tempo para te comentar.Hoje só quero convidar-te a juntares-te a nós no NOTAS SOLTAS IDEIAS TONTAS (http://notassoltasideiastontas.blogspot.com) no grito contra a pobreza, hoje dia 17/10/07 em que, internacionalmente, se exige a sua erradicação.

SANTI PONS ha dit...

Sort a Amsterdam de moment!!! ja t'ha arribat la cullera de fusta? jejeje ... no sé d'on has tret el què m'has preguntat al meu blog, pero bueno, ja t'he contestat!!! jeje ... en serio, ànims per la primera de les teves tres finals a AMS!

SANTIAGO ha dit...

50 semanas, 49 competiciones....
Se me caen los gemelos colgantes!!!

Anònim ha dit...

Després de llegir-ho tot només em resta felicitar-te i desitjar-te molta sort en les maratons. Jo ara m'he aficionat a les curses d muntanya i aquest diumenge me'n aniré a Sanaüja que fan la primera edició de la cursa de l'alta segarra (21kms). per cert, si t'animessis, el dia 28 dakest mes es la cursa de manresa , un 10000. Jo ja t'ho he dit. Doncs res felicitas i Salut!!!!

miki ha dit...

Robert, ha estat un plaer compartir tri rere tri aquesta temporada. El primer va ser l'ironcat, vem arribar un darrera l'altre...i així hem acabat a la classificació final de Triatlons. Felicitats i a seguir assolint nous reptes...
Miki,

Cristina Redondo ha dit...

ufff!!! si sólo de leerte ya tengo agujetas y estoy derrotada...

Carlos Ruiz ha dit...

Tio, impresionante temporada que te has marcado y eso que no has terminado, el final va a ser brutal, joder. Te admiro, mucha suerte con este final de temporada y que pongas la guinda al pastel. Te añado con tu permiso a mi blog, seguimos en contacto.

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

ENHORABONA per la progressió i la gran temporada!! però no aconsegueixo veure la diferència entre final de temporada i principi de la següent, que ho solapes nanu!!!

Talin ha dit...

Robert, esto es un temporadón!

Jesús ha dit...

Tremendo Robert!

49 competiciones... joee. Claro, claro... alguna te tiene que salir bien.. prueba y error, pura probabilidad ;)

Un monstruo estás hecho.
Enhorabuena por ese peazo temporada

Angel Salgado ha dit...

Ya sabes lo que pienso de ti (no eso no... lo otro jajaj) CRACK.

ahh y ya sabes tambien.

ROAD TO KONA 2009

Miquel Morales ha dit...

Robert,
cada any vas a més... a veure com continua la progressió al 2008...
Suposso que un dels objectius es ser sub-10h a Austria no?

Unknown ha dit...

Felicitats, ja no sé més que dir que no t'hagin dit, o jo mateix t'hagi dit abans... per treue's el barret... vull dir el casc...jejeje

Anònim ha dit...

Robert, ets el millor. Jo encara no me recupere (mentalment) de LZ. Ja diras com va l'entrenament amb MZ. Ostras ja semble el ZP amb tanta Z ;)
Records desde Valencia per tu i tota la penya de Sabadell i un petó a Laura i Nùria.

Javi (el Ché)

IceXavi ha dit...

Enhorabona per la temporada! Fa molt poc que segueixo el triatló però m'he enganxat, la temporada vinent no em perdré res!!
Ara a preparar la seguent! Ànims
Xavi.

Furacán ha dit...

y dices que la próxima temporada harás menos competiciones??
...mmmm 48 tal vez?? :-)) no sé no sé...

Enhorabuena, eres un fiera, pocos hay (alguno?) que sean tan versátiles como tú que lo mismo corres un sprint que un IM o 100 km.
Ánimo para la siguiente!!

Jetlag-Man ha dit...

Joder Robert, sin comentarios. Qué mal nos dejas a todos.

xavidal ha dit...

Sólo me queda quitarme el sombrero por tu excelente temporada, enhorabuena!!!!Espero la próxima mejor.

Pep ha dit...

El putu crack, ets el putu crack !!

Si puc, em passo per Medite, que jo vaig a Donosti...

;-)

robert mayoral ha dit...

Silencio, Dios te oiga!
Santi, un té orelles a tot arreu, soc un "perro viejo"
Santiago, a que cuesta de creer, pues advierto que no es mi record de competis en un año!!!
Albert, molta sort a les de muntanya, a mi em molen bastant, però a tot no arribo, el 28 si tot va bé estaré a la Marató del Mediterrani
Cristina, si quieres te paso unas pocas de verdad
Carlos, espero ponerle las tre guindas que tengo previstas, estamos en contacto!
Kevin, ja veuràs com paro, només 3 setmanes, però pararé!
Talín, lo de temporadón es por lo larga, no??
Jesus es lo que tiene no hacer picos en los entrenos e ir a casi a tope toda la temporada!
Angel, dios te oiga!
Miquel, aquest és l'objectiu principal, o bé al Ironcat o Austria!
Marc, el casc no es treu, jejeje, jo si que m'el trec davant teu!
Xavi, què tal, records per Arantxa també...què no t'animes a fer l'Ironcat l'any vinent o què?
Icexavi, això enganxa de veritat!
Furacan, los objetivos seran claros y concisos y no habrá sitio para más...
Ramon, pues a seguirme se ha dicho, o pasarme, que yo corro poco!
Xavi, espero que la propera siguir millor encara...però s'ha de treballar dur, molt dur!
Pep, no se si tu em guanyes???

robert mayoral ha dit...

Miki, que m'havia descuidat de tu!! amb la temporada que ens hem cascat!!! som els dos únics que hem fet tots el tris del circuit català enguany....ens mereixem una distinció!!!