8 de maig 2007

Ironcat 2007 (2)

Foto salida de la natación (gentileza de Bernat)
Los arrozales de la muerte (gentileza de Aitor)
Mi pequeña viviendo su primera experiencia IRONMAN
A veces no vale con solo entrenar!!
La verdad es que en todos los Ironman que había participado anteriormente nunca había tenido una condiciones tan adversas, como comenté climatológicas y mías personales (cuerpo revuelto), y valoré realmente el sacrificio que conlleva acabar un Ironman. Tanto tiempo preparando una prueba para que luego salga un día malo, motivo X, y todo al traste, preparando un tiempazo y luego sale....mejor sin comentarios.
Yo como soy un poco tozudo, ya que entreno, aprovecho el volumen y me hago dos del tirón, así que espero que todo lo que me sobró del Ironcat y todo lo que llevo dentro me lo deje en la isla de Lanzarote, y de alguna manera se vea compensado el sacrificio realizado hasta el día de hoy, de todas formas la experiencia vivida me hace crecer como triatleta y valorar cosas que no valoraba hasta hoy y que, desde luego voy a tener en cuenta para Lanzarote.

26 comentarios:

Anònim ha dit...

Hola Robert , moltes felicitats per ser Finisher al Ironcat 07 , no ens coneixem però vaig estar d'espectador a la prova , tinc un parell de fotos, no massa bones, on surts i te les voldria fer arribar si em facilites un correu te les envio. Vinga , molts ànims per Lanzarote!!! Ets una màquina tio!! Victor Pla ( La Sénia ) byktorpla@hotmail.com

Anònim ha dit...

Seguro que lo bordaras en Lanzarote!!!
A TOPEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

keLermAn ha dit...

Nanu vas demostrar com son els collons vallesans... es a dir cuadrats! Vaya tela la marato que vas fotre.. quan et vaig veure sortir de boxes a la ultima volta com si et perseguis el diable vaig penar... el papa es boig! jejeje1

Felicitats makina!

BERNAT TERESA ha dit...

ROBERT FELICIDADES DE NUEVO, PASAME TU MAIL Y TE MANDO TUS FOTOS EN GRANDE.

bernat.ts@terra.es

robert mayoral ha dit...

Gràcies Victor i Alex pels ànims per LZ; Victor i Bernat ja us passo el mail, encara que el tinc al final del blog, i Kel, corria tant perqueè estava ja fins als col....i no podia més, l'any que vé hi tornarem!!

Anònim ha dit...

Felicitats a tu i a tots els campions que van participar en unes condicions tan difícils pel vent. Una de les vegades que vas passar lamento haver-te recordat que tenies un altre ironman a pocs dies vista. Enhorabona i ara molts d´ànims pels pròxims reptes.

xavidal ha dit...

Moltes felicitats, ara a seguir per estar a tope en Lanzarote, on segur que ho fàs molt bé.
SAlutacions!!!

Wendy_Satine ha dit...

Muchas gracias por pasarte por mi blog y leerte mi parrafada ^^
Tienes una niña preciosa, con unos ojazos increibles ^^
Un saludo!

anita (la gurisa) ha dit...

LA otra vez me hice una "pasada"por los post anteriores (debo confesar que antes no lo habia hecho porque no entiendo goma de catalan, pero fui encontrando fotos de tu pequeña y fui llegando hasta abaaajo, por cierto, la de conejito es invreible,,,)
Y llegué a un post en que relatas todos los entrenamientos que te metés! asi que dudo que no estes para comerte vivo Lanzarote!!!

beso!

anita (la gurisa) ha dit...

invreible=increible (garfiossss)

TRI-CAS ha dit...

Rober yo estaba con Bernat y Kel!!!
En lanzarote a MUERTE!!!!!
ANIMO Y FUERZA!!!!

sermor ha dit...

¡Qué barbaro! También Lanzarote?? Esto se está poniendo de moda últimamente.

Por lo menos en cuanto al viento ya vas entrenado. xDD

IMMA ha dit...

Enhorabona per tornar a ser finisher! i recuperat per Lanzarote.
Tens una preciositat de nena,
Et torno a felicitar, per haver acabat inclús amb totes aquestes situacions adverses. Admiro aquesta capacitat i l'envejo...
Molta sort!!

Zubi ha dit...

Robert,
felicidades por tu IM, que con condiciones desfavorables tiene más valor. Y no merece todo la pena por entrar en meta con la peque?

Y te deseo todo lo mejor en la isla de fuego y viento.

Saludos, Zubi.

Karpas ha dit...

Sin comentarios.

Soys unos animales y admiro vuestra fuerza mental para competir en un IM y tu no tienes suficiente con uno, ahora otro, venga como si nada.

Ahh!! Felicidades por la niña!!

Unknown ha dit...

Segur que a LZ, no fa gota de vent, no fara gens de calor, serà un dia extraordinari, si més no això et semblarà vist el que has passar al ICAT, felicitats!!!!

Syl ha dit...

La virgen santa Robert, menudo maquinón!!...

Pensar en los ironman habiendo hecho unos pocos triatlones sprint, suena a sueño muy lejano...pero vamos...que te leeré por si algo se transmite a través de los blogs.

Ah! y mira quina sort...si puc inclús escriure't en català!!!

Bessets (que diguem els d'açí baix).

Anònim ha dit...

Jolines Robert, per fer un iron d'entreno crec al contrari que el tu, que la marca que vas fer plus de les condicions climatològiques presents, va ser un TEMPARRO..
p.d: Ah! i el temps que vas fer en la maraton va ser el mateix que vaig fer jo l'any passat en l'Iron de Lanzarote i no vaig caminar 10 km!! encara que em parava a cada avituallament..

robert mayoral ha dit...

Gràcies a tots pels ànims mostrats i le felicitacions rebudes per part de vosaltres, Macià, Xavi, Ana, Wendy, tri-cas, sermor, Imma, Zubi, karpas, Marc, Sylvie i Rosa, però crec que encara no està tot fet, ara estic buscant la motivació i concentració ja de cara a Lanzarote, i espero poder rébrer a partir d'aquí les felicitacions degudes, lo del Ironcat 2007 passarà a la història com un Ironman més, amb mé spena que glòria.

Merak ha dit...

cuándo es lanzarote?

robert mayoral ha dit...

la semana que vien, el 19-M, Te apuntas, todavía quedan plazas!!

Gabriel ha dit...

Felicitats per acabar l´IC, les condicions van ser brutals....ànims per Lanzarote

Gorka ha dit...

Robert!!! Esto te ha hecho más duro. Dia duro de pelotas. Yo te vi sufrir de verdad. Otra capa de dureza más. Me das envidia. A er que tal se me da Brazil!!
Animo!!!! y enorme abrazo!!!!!

Carles B. ha dit...

Robert, màquina, moltes felicitats per l'IC, però sobretot... perquè la teva filla cada dia està més guapa... es clar que la mare també ho es ;-)

Ens veiem diumenge a Remences?

Una abraçada a tota la family!!!

robert mayoral ha dit...

Gràcies Gabri pels ànims per Lanzarote, Gorka con el carrerón que te pegaste en el ironcat, volarás en Brazil.
No Carles, faré Sant Feliu i prou, que vaig a Lanzarote!!

Anònim ha dit...

Felicitats Robert, es una sort que tinguis tanta voluntat, suposo que el teu esforç també et bé de la bonica família que sempre t’acompanya, això si que es una veritable il·lusió.