9 de nov. 2006

Ironman Switzerland-Zurich 2006



Un Ironman espectacular pel paisatge, per l'ambient, per la gent, pels seus circuits, no tant el de natació, però, sí el de ciclisme i de cursa a peu, ideal per ser finisher per setena vegada!!!!
La natació constava d'un circuit de volta i mitja, fet que feia que les boies estiguéssin massa juntes i els girs amb quasi 2000 participants fossin caòtics, tot i això vaig fer el 31è millor parcial de la meva categoria.
El circuit de ciclisme constava de tres voltes on a cadascuna d'elles s'havia de pujar un petit port de muntanya d'aproximadament 9 km i repetjonet d'1 km, i és clar, els km pesen i les pujades eren cada cop més llargues, tot i així vaig aconseguir el meu segon millor registre en 180 km i el 58è de la meva categoria.
La marató, molt acompanyada tota l'estona, constava de quatre voltes molt planeres i amb força gent dins del circuit i fora animant, vaig fer el 45è millor registre de la categoria i per fi vaig baixar de 4 hore en marató d'ironman......
A més l'estada es va fer molt amena, ja que vaig estar, a més de la família, amb dos companys de la ciutat, dues companyes d'equip, i quasi tots el gladiadors del Prat......
SWIM: 57.52
T1: 1.49, millorant transicions!!
BIKE: 5.24.55, 2n millor parcial sobre la distància
T2: 2.04, continuem millorant
RUN: 3.57.45, per primera vegada sub-4 hores en marató ironman...
OVERALL TIME: 10.24.25, 2a millor marca personal i millor en Ironman de circuit oficial!!!
Objectiu fixat pel 2007: baixar d'una vegada per totes de les 10 hores, tot un repte!!!!