6 de març 2007

Mes de març

En principi es preveu un mes força tranquil, ja que només queden dos mesos abans del Ironmans, només faré una competició, la mitja de Montornés i em centraré a fer grans volums en les tres disciplines, sobretot a la natació i al córrer que encara vaig una mica peix, pel que fa a la bici canviaré les rutines d'entrenament, substituint ja les sortides mitjanes i curtes per les llargues de veritat.
L'objectiu és arrivar a l'Ironcat amb 240000 metres de natació acomulats, no menys de 6000 km en bicicleta i no menys de 700 de cursa a peu, i si pot ser, mantenint el pes actual...
Queden ja només dos mesos per haver complert els grans objectius de la temporada i, molt probablement canvii la segona part de la temporada en funció dels resultats obtinguts, de moment ja ticnc solucionats els temes inscripcions-viatge-allotjament de Eïvissa, L'Ampolla i de Lanzarote.

4 comentarios:

rayoazul ha dit...

robert, bé, marato de barcelona 3h11'59''. La veritat es que m'he estimat mes fer-la controlant, anant a 4'30'' tota l'estona i poder seguir entrenant els dies seguents ( avui ja he fet un fartlek), pero la veritat la vaig disfrutar moltissim.
pels meus collona que l'any que be baixo de 3 hores.

cuidat crack¡¡¡

rayoazul

robert mayoral ha dit...

Jo crec que no hauries tingut problemes per baixar de 3 hores tal i com fas les mitges, però, si volies entrenar o fer un test és molt vàlid el temps i està força bé, i el millor de tot és que pots continuar entrenant com si res, encara que no et fiis que els 42 km deixen seqüel.les!!!

Barón de Benta'ko Erreka ha dit...

Espero que nos veamos en el IronCat. Tu corriendo y yo camara de "afotos" en mano.

robert mayoral ha dit...

en ello estamos, a ver si podemos correr bien este año!!!