9 de nov. 2006

Ironman Lanzarote 2004



Nou contacte amb la distància Ironman, quasi dos anys després de la primera experiència, això sí, havent acabat tres triatlons distància C, l'Home de Ferro a Eïvissa 2002, Nice Triathlon 2003 i Banyoles C 2003.
Va ser una molt grata experiència i gràcies a tot el treball realitzant amb anterioritat i l'experiència assolida en els cinc anys fent triatló el resultat va ser una millora de quasi cinc minuts respecte a Frankfurt, tenint en compte que el segment ciclista és molt més muntanyós i amb la dificultat afegida del vent i sense oblidar-nos de la calor.....
Vaig acabar la cursa molt més sencer del que esperava, potser vaig contenir massa a la bicicleta, que tot i ser el meu plat "fort" no va ser res de l'altre món.
SWIM: 59.45
T1: 04.30
BIKE: 6.19.46
T2: 04.19
RUN: 4.05.25
OVERALL TIME: 11.33.47
Vaig millorar notablement a la natació, en canvi vaig perdre temps al segment ciclista, però el recuperava a la marató, total una millora de cinc minuts, no està malament!!