9 de nov. 2006

Ironcat 2006




L'objectiu era clar, millorar la marca personal, fins ara Roth!!
L'organització ja sembla més la d'un triatló internacional, les dues edicions anteriors han servit per aprendre molt i millorar, aquest any el nivell és altíssim i els deu primers llocs de la general es venien molt cars.......
La natació va tornar a ser un pel més curta, suposo que pel meu temps i nivell sobre uns 3300-3400 metres, no més, de moment, tot anava bé, sortia a la desena posició! Després de fer una ràpida transició i un parcial ciclista francament bo i dotze minuts millor que el meu millor parcial a les dues edicions anteriors em col.locava a la 8ena posició; ara tocava patir, la marató, que per variar el circuit va resultar a l'ordre d'1-1.5 km de més, feia el 21è millor parcial, el que em suposava perdre quatre llocs a la classificació per acabar 12è, que no està gens malament!!!!
SWIM: 46.40
T1: 1.51
BIKE: 5.14.12, el meu millor registre sobre 180 km
T2: 2.07
RUN: 4.15.4
OVERALL TIME: 10.16.05, personal best time!!!!!