8 d’abr. 2007

Setmana de tràmit

Entrenament de força/resistència ahir a la pisicina
Setmana extranya i diferent pel que fa als entrenos, ja que he hagut d'anar adaptant el tipus d'entreno a la climatologia. Em puc donar per content ja que he aconseguit entrenar les tres disciplines am un volum superior a la mitjana setmanal que porto acomulada, però no de la manera que hagués desitjat. 3 sortides decents en bici, dues sessions de córrer amb canvis de ritme i dos entrenos d'aigua importants, a més d'una mini-sortida amb btt ha estat el més destacable d'aquesta setmana de tràmit.
Ja només falten 4 setmanes per a l'IronCat, per la qual cosa ja acaben els entrenaments forts, faré una setmana de volum fort i bastanta qualitat, una mitja després, i començaré la baixada fer l'Europeu de Triatló Cross a Eïvissa, i per descansar la setmana de l'IronCat.
La posta a punt està a tocar, demà faré la cursa de fons de Canovelles (15 km), i abans de l'IronCat tinc previst fer la Marxa de la Segarra (160 km), el Campionat d'Espanya de Polis i Bombers de ciclisme (84.5 km), la prova de 1500 metres del trofeu màsters de Mataró, en piscina de 50 i descoberta i com no, l'europeu de triatló de muntanya, el qual em fa molta il.lusió.

4 comentarios:

Anònim ha dit...

Hola Robert,
Que sàpigues que ja estes en els meus links triatleros.
Jo ja havia visitat el teu bloc anteriorment i m'agrada, si senyor.
Per cert hi ha una foto que m’agradaria copiar-la, es la que està just sota: motivació Ironman..
com diuen els joves: "mola mazo"..

Miquel Morales ha dit...

eiii,
doncs ja tinc blog:
http://miquelmorales.blogspot.com
T'he fet un link des del meu, fes-me tu un, que el teu és molt més famós i així segur que el va visitant més gent jejejej

Miquel

xavigon ha dit...

Robert, Saps si Roth es cada any campionat de Policies i Bombers???, es que no trobo informació per enlloc.

I que tinguis sort en les próximes competicions, que no son poques!!!!!

Salut i Km's

robert mayoral ha dit...

Gràcies Rosa, si vols la foto fes-me arribar el mail i te la passo, ja que des dón la tinc penjada, crec que no es pot copiar.
Ja he vist el teu blog, això és un altre món, un altre vici, ja veuràs ja IronMike!!
Xavi, ho desconec, només sé que va coincidir l'any que hi vaig anar jo, crec que es fa o bé cada dos anys o cada quatre, però el lloc de celebració va canviant, si esbrino quelcom més, t'aviso, ok??