14 de març 2007

Entrenos de qualitat

Foto d'arxiu amb el meu pepinillo de bici, encara haig d'estrenar les noves llantes!
Entro ja a la fase final de preparació per dos dels meus altres objectius, l'IRONCAT i l'IRONMAN de LANZAROTE.
Ja queda poc i amb els deures del volum ja quasi fets, comencen els entrenaments de qualitat amb més sèries que volum, transicions i sobretot, més tirades llargues en totes les disciplines.
Vaig començar diumenge passat fent una sortida de bici interessant, Reus-Sabadell, em van sortir 126 km, a una mitjana de 30.5 km hora, un pols mitjà de 118 i màxim de 179, sortida bastant planera fins a Vilafranca, després un tram de tobogans amb una mica de vent i després els onze de Martorell, on el meu objectiu era pujar a tope, i ho vaig fer, va ser una de les pujades més ràpides que he fet allà, resultat de la sortida molt satisfet!!
Avui he participat al Campionat de Catalunya de Cross de Policies i bombers, sobre la distància de 10 km, he quedat el 20è d'entre quasi 100 participants amb un crono final de 35.51, he aconseguit rebaixar el meu temps de l'any passat en 4 minuts, no està malament, la veritat és que el resultat ho justifica el meu pulsòmetre 163 pulsacions de mitjana i 171 de màxima, quan en una mitjamarató o inclús a la marató no passo de 154 de mitjana, em dono per supersatisfet!
Demà toca transicions, bici+córrer

5 comentarios:

keLermAn ha dit...

No em vas fer cap fotoooo! KBROOOOO!!!!

Aquesta me la pagas! jejeje!

Be aquesta vegada ho deixarem correr pq estaves fent de pare! ;))))

Salut Robert!

Anònim ha dit...

feina ben feta, així m'agrtada Robert.........

una abraçada

robert mayoral ha dit...

kel, volia haver portat la càmara per practicar fent fotos, ja que no soc gaire bo, però la dona se la va deixar a casa, i és clar, les del mòbil no valen gaire, en volia haver fet alguna pel blog, però no va poder ser....
gràcies Joan Marc, ara toca ja qualitat i els últims retocs abans dels ironmans

Unknown ha dit...

Gracias por tu confianza crack, veo que también tienes una niña pequeña, por lo que sabrás de que te hablo con eso de las "noches especiales"... a seguir sufriendo para llegar a ser un finisher. Un abrazo.

robert mayoral ha dit...

yo tengo mucha suerte porque mi peque es super-buena y meja dormir todas todas las noches, es una pasada!!!
saludos