14 de febr. 2007

Marató de Sevilla

El riu Guadalquivir amb la Torre del Oro de fons
La Núria i jo al Bus turístic de Sevilla
El Guadalquivir i La Torre del Oro de nit, des de Triana
La peque, ben abrigadeta a la vora del riu
La Núria i jo amb la Giralda de fons

Amb el primer objectiu de la temporada complert, comencen de debó els entranaments de cara a l'ironman, primer l'Ironcat el 5 de maig, i després l'Ironman de Lanzarote 15 dies després.
A més d'acabar la marató, vaig fer marca personal, superant en dos minuts el registre aconseguit en la mateixa marató dos anys enrera, és clar, en condicions diferents i un circuit també diferent.
Aquí penjo unes quantes fotos del meu cap de setmana a Sevilla...

2 comentarios:

rayoazul ha dit...

robert¡¡, enhorabona pel temps de sevilla,
sóc l'ivan, del prat triatlo, et vaig saludar a la mitja de terrassa, recordes?, jo anava amb un company, just abans de la pujada del km 5.
El dia 4 faig la marato de bcn i el meu repte tb esta en 3h10 aprox, es la primea que faig (sense fer 3'8 i 180 abans).
algun consell??
ironsalutacions
ivan herruzo fernandez

robert mayoral ha dit...

sí, hi tant que m'enrecordo, si pots mantenir el ritme i has fet el deures correctament, tal com vas córrer a Terrassa, baixaràs de 3 hores, ara bé, has de córrer amb seny, perquè es fa llarga, molt llarga, però t'anirà bé, ja veuràs!!! i m'ho expliques, eh??
records per tú i els companys gladiadors!!